Gyopárosfürdőn táboroztunk

13835582_10205450228175757_2134298816_oA Nemzeti Együttműködési Alap támogatásának köszönhetően, egyesületünk 28 fővel az orosházi Gyopárosfürdőn tölthetett három csodás napot. A szállás az Erdei Faház Kempingben volt, egy gyönyörű területen. Minden adott volt ahhoz, hogy a táborozók jól érezzék magukat.

Foci pálya, strand élményfürdővel, kalandpark,stb. Az első nap és talán a tábor legnagyobb sikere volt, hogy Kovács Roli barátommal, az ellenfélként összeálló csapatot fociban teljesen tönkre vertük egyetlen góllal! Persze volt, aki ezt nehezen viselte, pedig ekkor már túl voltunk egy kalandparkon, ahol a cimborám végig ment a pályán, bár én sajnos a sérült kezem miatt a pálya első harmadában ki kellett szálljak, de ennek ellenére a fociban nagyon ott voltunk! Persze, ahogy szokott lenni a veszteseknél, másnap visszavágót akartak, de mi a cimborával gálánsak voltunk és nem akartuk ismét egyetlen góllal tönkre verni a bandát! A győztes napot egy rendkívüli kolbászos nyársalásos este közepette mulattuk át. Másnap reggel a megszokott étkezés után, amit a táborban töltöttünk, csapatokat alkottunk és egy „box-totóval egybe kötött versenyt találtunk ki, amiben békaügetéstől, az egymáscipelésén keresztül, futni is kellett. Nagyon jó hangulatban telt ezzel a játékkal a délelőtt, amit majd az élményfürdő követett. Az élmény fürdő közben Dr. Csábi Bettina tartott egy nagyon hasznos előadást az egészséges és egyben teljesítményfokozó táplálkozásról, majd a motivációról. Nagyon sokat tanulhattunk belőle. Az este ismételten egy kis tüzeskedéssel egybevetett, jó hangulatú vacsorával telt. Vasárnap reggel sajnos az időjárás rosszra fordult, így a reggelit követően beszélgetéssel ütöttük el az időt az ebédig, ami után megérkezett értünk a busz és elindultunk hazafelé
Mindent összevetve egy rendkívül jó hangulatú táborozás volt, ahol mindenki jól érezte magát!

Posted in Hírek

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.